Omega Pharma

Εταιρικό Προφίλ της Omega Pharma


Η Omega Pharma Hellas είναι μέλος του πολυεθνικού ομίλου εταιριών Omega Pharma με κεντρικά γραφεία στην πόλη Νάζαρετ του Βελγίου. Στην Ελλάδα ξεκίνησε τη δραστηριότητά της τον Ιανουάριο του 2003, προερχόμενη από την εξαγορά του μεγαλύτερου μέρους του κλάδου OTC της εταιρίας Π.Ν.ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΣ Α.Ε.
Η μητρική Βελγική εταιρία ιδρύθηκε το 1987 από τον φαρμακοποιό Marc Coucke, ο οποίος παραμένει και πρόεδρος του ομίλου. Τον Ιούνιο του 1998 εισήχθη στο Βελγικό χρηματιστήριο. Από τότε ακολουθεί ανοδική πορεία και στο τέλος του 2006 είχε περίπου 3500 εργαζομένους σε 25 χώρες, με ετήσιο τζίρο πωλήσεων που έφθασε τις 1 δισεκατομμύριο ευρώ. Η Omega Pharma προσφέρει προϊόντα και υπηρεσίες που μεγιστοποιούν την ωφέλεια για το φαρμακοποιό και τον γιατρό. Τα προϊόντα που διακινεί είναι μη συνταγογραφούμενα, προϊόντα υγείας και ομορφιάς/καλλυντικά (προϊόντα OTC, Over The Counter), που ανήκουν στο Consumer Health Department. Το κοινό- στόχος της Omega Pharma είναι ο φαρμακοποιός και ο γιατρός, που ενδιαφέρεται να συστήνει στον ασθενή του εναλλακτική φαρμακευτική αγωγή και να τον κατευθύνει σε λιγότερο χημικές και περισσότερο φυσικές μεθόδους αγωγής όταν αυτό είναι εφικτό. Η επιτυχημένη πορεία της Omega Pharma στο τμήμα των καταναλωτικών προϊόντων φαρμακείου, την οδήγησε στην κατάκτηση της 7ης θέσης στην ευρωπαϊκή αγορά των OTC όσον αφορά στις πωλήσεις. H Omega Pharma αξιοποιεί τα εξής τέσσερα (4) δυνατά της σημεία που τη διαφοροποιούν από τις άλλες εταιρίες οι οποίες δραστηριοποιούνται στο χώρο των OTC. Τα σημεία αυτά είναι:
Προσανατολισμός στις ανάγκες του φαρμακοποιού με σκοπό τη βελτίωση του ρόλου του 
Συνεχής καινοτομία προϊόντων 
Συγκεκριμένη προϊοντική πολιτική και έντονη υποστήριξη 
Επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό 
Η Omega Pharma αποτελούμενη από μια δυναμική ομάδα διοικητικών στελεχών φιλοδοξεί να αποκτήσει επιχειρηματική δράση και αναγνωρισιμότητα των προϊόντων της παγκοσμίως. Για το λόγο αυτό έχει ήδη αρχίσει να πραγματοποιεί μια σειρά εξαγορών επιχειρήσεων με προϊόντα OTC, οι οποίες είναι κερδοφόρες και έχουν ένα πιστό κοινό φαρμακοποιών στις χώρες όπου δραστηριοποιούνται. Με την εξαγορά σημαντικών τοπικών παικτών διευρύνεται η παρουσία της Omega Pharma στην Ευρωπαϊκή αγορά και ενισχύεται το όραμα για παγκόσμια παρουσία. Εξαγορές που διεύρυναν τις δραστηριότητες της Omega Pharma είναι:
Μάιος 2004: Ολοκληρώθηκε η εξαγορά 60 προϊόντων OTC από την εταιρία Pfizer. 
Καλοκαίρι 2004: Η εξαγορά της ACO Hud στη Στοκχόλμη. Πρόκειται για επιχείρηση που ηγείται στη Σκανδιναβική αγορά των καλλυντικών, των προϊόντων φροντίδας του δέρματος και των τεστ εγκυμοσύνης. 
Το ίδιο καλοκαίρι η Omega Pharma εξαγοράζει τη Medestea, στο Τορίνο. Η εξαγορά αυτή έφερε στο προϊόντικό χαρτοφυλάκιο της Omega Pharma προϊόντα με δυναμική στις πωλήσεις και μεγάλη αναγνωρισιμότητα από τον τελικό καταναλωτή. Τέτοια προϊόντα είναι: Sant Angelica, Lipopanty, Cellulase. 
24 Οκτωβρίου 2006: η Omega Pharma εξαγοράζει την Αυστριακή Bittner Pharma Group και αποκτά πρόσβαση στην κεντρική και ανατολική Ευρώπη και ιδιαίτερα στις αγορές της Ρωσίας, της Ουκρανίας και της Πολωνίας. Αποκτά πλήρη κυριότητα της Bittner Pharma Group, μετατρέπεται σε ηγετικό παίκτη στην αγορά των OTC και αυξάνεται η κερδοφορία της. 
Ιανουάριος 2007 η Omega Pharma Hellas έχει επεκτείνει τη συνεργασία της με την εταιρία Procter & Gamble Hellas, καλύπτοντας την Ελληνική αγορά των φαρμακείων και με τα προϊόντα Always, Pampers, Noxzema, Fixodent, Crest κλπ., εκτός από τα ήδη επί σειρά ετών διανεμόμενα προϊόντα της Oral-B και Braun. 
5 Απριλίου 2007: Εξαγορά της Γαλλικής εταιρίας Persee Medica 
Η Omega Pharma με τη δυναμική πολιτική εξαγορών της, ενισχύει τις τρέχουσες δραστηριότητές της και εξασφαλίζει δίκτυο διανομής σε ένα μεγάλο αριθμό χωρών. Επιβεβαιώνεται η θέση της εταιρίας ως ηγετικός παίχτης στην πανευρωπαϊκή αγορά των OTC. Αυτό διευρύνει σημαντικά τη δυναμική των συνεργιών για τα υπάρχοντα προϊόντα και για νεοαποκτηθέντα star και key brands. Αυτό για την Omega Pharma αποτελεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και συμβάλλει θετικά στην ανάπτυξη του ομίλου. Το ελληνικό τμήμα της Omega Pharma ακολουθεί τη ραγδαία ανάπτυξη του ομίλου και επιβεβαιώνει τη δυναμική του παρουσία στην ελληνική αγορά των OTC. Διαχειρίζεται ένα δυναμικό χαρτοφυλάκιο προϊόντων OTC καθώς και καλλυντικών που ικανοποιούν τις απαιτήσεις του φαρμακοποιού, αφού
εξασφαλίζουν τόσο προσέλευση όσο και πώληση στο φαρμακείο. Η διαχείριση του χαρτοφυλακίου έχει ξεχωρίσει την Omega Pharma στην ελληνική αγορά καθώς ανανεώνεται συνεχώς με νέα καινοτόμα προϊόντα που παρακολουθούν τις ευρωπαϊκές εξελίξεις. Η διακίνηση των προϊόντων στηρίζεται σε οργανωμένη εμπορική πολιτική που σχεδιάζεται και εφαρμόζεται από ικανό διοικητικό προσωπικό. Η φιλοσοφία και της ελληνικής θυγατρικής είναι η μεγιστοποίηση της ωφέλειας του φαρμακοποιού και του ιατρού καθώς και η ενδυνάμωση του ρόλου τους.
Η Omega Pharma έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του ιατροφαρμακευτικού κόσμου και των καταναλωτών με προϊόντα όπως το Predictor, το Physiomer, η SantAngelica, η Bioderma, η Oral-B, η Emoform, το Plak Out, , τα Nix/Paranix, το Cryopharma, τα Crescina, τα Bebisol καθώς και πληθώρα άλλων προϊόντων με μοναδικά κάθε φορά χαρακτηριστικά στο είδος τους, για τα οποία μπορείτε να ενημερώνεστε από αυτές τις σελίδες.

*Τα παραπάνω στοιχεία αντλήθηκαν από το www.livecontent.gr .

Πατήστε τα παρακάτω εικονίδια για να δείτε τα προϊοντα των brands της εταιρείας που έχει το pharmacydepot.