Δωρεάν μεταφορικά για αγορές άνω των 29€, βάρους μέχρι 2 κιλά
Τηλ Επικοινωνίας Παραγγελιών 213 00 99 259

Επιστροφές

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
 

Κάθε Πελάτης έχει το δικαίωμα υπαναχώρησης για τα Προϊόντα, που παρήγγειλε μέσω του Ηλεκτρονικού Φαρμακείου, σε περίπτωση που για οποιοδήποτε λόγο δεν τον ικανοποιούν, με την αποστολή πλήρως συμπληρωμένου εγγράφου υπαναχώρησης με τη χρήση τηλεομοιοτυπικού μηνύματος (fax) 210 – 6529568 ή μηνύματος ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (email) στη διεύθυνση [email protected]. Για να κατεβάσετε το έντυπο υπαναχώρησης πατήστε ΕΔΩ.

Επιστροφές λογίζονται μόνο σε προϊόντα τα οποία έχετε παραγγείλει και παραλάβει.

Επιστροφές γίνονται δεκτές υπό τους ακόλουθους όρους:

7.1.   Η επιστροφή πρέπει να γίνει εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος για τα προϊόντα που παραδόθηκαν εντός Ελλάδος και εντός είκοσι (20) ημερολογιακών ημερών για προϊόντα που παραδόθηκαν στο εξωτερικό. Η επιστροφή να συνοδεύεται από πλήρως συμπληρωμένη φόρμα υπαναχώρησης η οποία έχει αποσταλεί μέσω (fax) 210 – 6529568 ή μηνύματος ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (email) στη διεύθυνση [email protected].

7.2.   Επιστροφές προϊόντων σε προσφορά ή άλλων ευπαθών προϊόντων που μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα (π.χ. βρεφικό γάλα, κρέμες κτλ) δεν γίνονται δεκτές, παρά μόνο εφ' όσον υπάρχει ανάκληση παρτίδος προϊόντος από την  προμηθεύτρια εταιρεία. Στην περίπτωση ανάκλησης παρτίδας από την προμηθεύτρια εταιρεία τα προϊόντα μπορεί να αντικατασταθούν με προϊόντα ίσης αξίας μέχρι την ημερομηνία που έχει ορίσει η προμηθεύτρια εταιρεία αυστηρά. Σε περίπτωση που η παρτίδα των προϊόντων δεν ανήκει σε υπό ανάκληση παρτίδα της προμηθεύτριας εταιρείας ισχύει το 7.8.

7.3.   Το επιστρεφόμενο προϊόν πρέπει να βρίσκεται αχρησιμοποίητο, σε άριστη κατάσταση, όπως ακριβώς ήταν πριν την πώληση στη συσκευασία του και με όλα τα περιεχόμενα της, καθώς και οποιοδήποτε δώρο ενδεχομένως να περιελάμβανε αυτή.

7.4.    Το προϊόν το οποίο επιστρέφεται θα πρέπει να συνοδεύεται από το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο).

7.5.   Σε περίπτωση που το προϊόν που παραδίδεται παρουσιάζει πρόβλημα κατά τη λειτουργία του, ο Πελάτης υποχρεούται να ενημερώσει την Επιχείρηση το συντομότερο δυνατό σχετικά με το πρόβλημα που παρουσιάστηκε. Εάν το προϊόν καλύπτεται από εγγύηση ο πελάτης οφείλει να επικοινωνήσει με την κατασκευάστρια εταιρεία ή την αντιπροσωπεία προκεμένου να εξυπηρετηθεί σχετικά με το πρόβλημα που αντιμετωπίζει με τη συσκευή.

7.6. Για να επιιστρέψετε το Προϊόν θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την Επιχείρηση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου [email protected] ή μέσω τηλεομοιοτυπικού μηνύματος 210-6529568.

7.7.   Σε περίπτωση που το Προϊόν που παραδίδεται είναι ελαττωματικό (πχ έχει υποστεί φθορά κατά τη μεταφορά του η συσκευασία του), ο Πελάτης μπορεί να επιστρέψει το προϊόν ΜΟΝΟ στο φυσικό κατάστημα με δικά του έξοδα. Τα ελαττωματικά προϊόντα αντικαθίστανται με άλλα νέα ίσης αξίας.

7.8.   Σε περίπτωση που απλώς επιθυμείτε την επιστροφή κάποιου προϊόντος, γιατί δεν είναι της αρεσκείας σας, τα έξοδα αποστολής και επιστροφής βαρύνουν εσάς. Επιστροφές χρημάτων γι' αυτήν την περίπτωση δε πραγματοποιούνται και τα προϊόντα πρέπει να αντικατασταθούν από άλλα ίσης αξίας. Τα επιστρεφόμενα προϊόντα δεν πρέπει να έχουν ανοιχθεί ή χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο. Προϊόντα τα οποία παραδόθηκαν καθυστερημένα ή σε μη επιθυμητή ώρα σε καμία περίπτωση δεν επιστρέφονται. Αν ωστόσο, ασκήσετε το δικαίωμα της άρνησης παραλαβής ή το δέμα χαρακτηριστεί ως αζήτητο επιβαρύνεστε τόσο με τα έξοδα αποστολής όσο και επιστροφής του/των δέματος/των. 



 Διαδικασία και μέθοδοι επιστροφής προϊόντων: Σε περίπτωση που πληρούνται οι προαναφερθέντες όροι επιστροφής, μπορείτε να επιστρέψετε το Προϊόν που αγοράσατε:


1) Στο κατάστημα της Εταιρείας: επισκεφτείτε το κατάστημα που βρίσκεται στο Χολαργό (οδός Αετιδέων , αρ. 6), ώστε το προσωπικό της Εταιρείας να ελέγξει την κατάσταση του προϊόντος και να σας καθοδηγήσει για τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων ή να αντικαταστήσει το ελαττωματικό Προϊόν με ένα άλλο .
2) Παράδοση με courier: Εάν η πρόσβαση στο κατάστημα της Εταιρείας δεν είναι δυνατή, μπορείτε να μας στείλετε το προϊόν μέσω courier και να γράψετε στη συσκευασία που απευθύνεται στο Τμήμα Επιστροφών, αναφέροντας συγχρόνως εάν προτιμάτε είτε την αντικατάσταση του προϊόν ή επιστροφή χρημάτων. Ο αποστολέας των προϊόντων που επιστρέφονται θα χρεωθεί για κάθε κόστος παράδοσης. Τα έξοδα αποστολής για μια παραγγελία που έχει ήδη αποσταλεί δεν επιστρέφονται. Μόνο η αξία των προϊόντων μπορεί να επιστραφεί και σε περίπτωση που πληρούνται όλες οι προϋποθέσεις επιστροφής. To pharmacydepot μπορεί επίσης να στείλει τη δική της εταιρεία ταχυμεταφορών για να παραλάβει το επιστρεφόμενο στοιχείο, μόνο σε περίπτωση που ο πελάτης συμφωνήσει να πληρώσει τα σχετικά έξοδα μεταφοράς.
Εάν η εταιρεία θεωρεί ότι δεν πληρούνται οι όροι για την επιστροφή του προϊόντος, τότε το Προϊόν θα επιστραφεί στον Πελάτη και τα έξοδα αποστολής θα γίνουν με δικά του έξοδα.
Όλες οι επιστροφές διεκπεραιώνονται συνήθως στο χρονικό διάστημα 2-3 εργασίμων ημερών μετά την ενημέρωση για επιστροφή.

Σε περίπτωση που ο πελάτης πραγματοποιήσει παραγγελία την εξοφλήσει και δεν παραλάβει αυτή για οποιοδήποτε λόγο τότε επιβαρύνεται με τα μεταφορικά έξοδα της παραγγελίας του και τα έξοδα επιστροφής αυτής καθώς και τυχόν συναφή έξοδα (π.χ. έξοδα τελωνείου, φύλαξης κ.τ.λ.). Για την αξία των προϊόντων και εφ' όσον το δέμα έχει επιστραφεί ακέραιο γίνεται επιστροφή χρημάτων.