1. Ακυρώσεις Παραγγελιών / Επιστροφές Προϊόντων: Κάθε Πελάτης έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία των Προϊόντων που απέστειλε μέσω του Ηλεκτρονικού Φαρμακείου εντός είκοσι τεσσάρων (24) ωρών από την αποστολή της σχετικής παραγγελίας του προς την Επιχείρηση, μέσω της αποστολής μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση [email protected].
Κάθε Πελάτης έχει το δικαίωμα επιστροφής ή αντικατάστασης των Προϊόντων, που παρήγγειλε μέσω του Ηλεκτρονικού Φαρμακείου, σε περίπτωση που για οποιοδήποτε λόγο δεν τον ικανοποιούν, με την αποστολή εγγράφου υπαναχώρησης με τη χρήση τηλεομοιοτυπικού μηνύματος (fax) 210 – 6529568 ή μηνύματος ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (email) στη διεύθυνση [email protected].
Επιστροφές γίνονται δεκτές υπό τους ακόλουθους όρους:
1.1. Η επιστροφή πρέπει να γίνει εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος για τα προϊόντα που παραδόθηκαν εντός Ελλάδος και εντός είκοσι (20) ημερολογιακών ημερών για προϊόντα που παραδόθηκαν στο εξωτερικό.
1.2. Επιστροφές προϊόντων σε προσφορά δεν γίνονται δεκτές.
1.3. Το επιστρεφόμενο προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, όπως ακριβώς ήταν πριν την πώληση στη συσκευασία του και με όλα τα περιεχόμενα της, καθώς και οποιοδήποτε δώρο ενδεχομένως να περιελάμβανε αυτή.
1.4. Το προϊόν το οποίο επιστρέφεται θα πρέπει να συνοδεύεται από το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο).
1.5. Σε περίπτωση που το προϊόν που παραδίδεται είναι ελαττωματικό, ο Πελάτης υποχρεούται να ενημερώσει την Επιχείρηση το συντομότερο δυνατό σχετικά με το ελάττωμα που παρουσιάστηκε. Εάν το προϊόν καλύπτεται από εγγύηση η Επιχείρηση αναλαμβάνει να το παραλάβει και να το αντικαταστήσει με δικά της έξοδα.
1.6. Πριν να επιστρέψετε το Προϊόν θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την Επιχείρηση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου [email protected] ή μέσω τηλεομοιοτυπικού μηνύματος 210-6529568.
1.7. Σε περίπτωση που το Προϊόν που παραδίδεται είναι ελαττωματικό, το κόστος επιστροφής βαρύνει την Επιχείρηση και μπορείτε να επιλέξετε, είτε την επιστροφή των χρημάτων σας, είτε την έκδοση πιστωτικού σημειώματος ίσης αξίας για την αγορά άλλου προϊόντος, είτε την εκ νέου αποστολή της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση που η αγορά είχε γίνει με πιστωτική κάρτα, θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη πίστωση της πιστωτικής σας κάρτας.
2. Διαδικασία και τρόποι επιστροφής προϊόντος: σε περίπτωση που πληρούνται οι παραπάνω όροι επιστροφής μπορείτε να επιστρέψετε το Προϊόν που αγοράσατε:
2.1. Στο κατάστημα της Επιχείρησης: μεταβαίνοντας στο κατάστημα της στο Χολαργό Αττικής (οδός Αετιδέων, αρ. 6), προκειμένου το προσωπικό Επιχείρησης να ελέγξει την κατάσταση του προϊόντος και να σας καθοδηγήσει σχετικά με τη διαδικασία επιστροφής των χρημάτων ή την αντικατάσταση του Προϊόντος με κάποιο άλλο.
2.2. Αποστολή μέσω πρακτορείου ταχυμεταφορών: σε περίπτωση που η προσέλευση σας στο κατάστημα της Επιχείρησης δεν είναι δυνατή μπορείτε να μας αποστείλετε το προϊόν μέσω πρακτορείου ταχυμεταφορών υπόψη του Τμήματος Επιστροφών, ενημερώνοντας μας ταυτόχρονα εάν επιθυμείτε την αντικατάσταση του προϊόντος ή την επιστροφή των χρημάτων σας. Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον αποστολέα των επιστρεφόμενων προϊόντων.
Σε περίπτωση που το Ηλεκτρονικό Φαρμακείο κρίνει ότι δεν πληρούνται οι όροι για την επιστροφή του προϊόντος, τότε το Προϊόν θα επιστρέφεται στον Πελάτη και τα έξοδα αποστολής θα βαρύνουν τον ίδιο.